Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2010

postheadericon Ααααχ

...τα βάααασααααανααααα...

0 σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

About Me

Η Φωτό Μου
The Beast In Black
Digital Artist, Web Developer, Εκολλαπτόμενος Drummer, Μάγειρας, Μεταλλάς, Μαλλιάς, Μούσιας, Τρελός, Το Κτήνος με τα Μαύρα... Αν με πετύχεις στις καλές μου μπορείς να με πείς απλά Γιάννη.
Προβολή πλήρους προφίλ

ΠΡΙΝ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ!!!

Μπορεί να διαβάσεις κάτι εδώ που να σε προσβάλει, να σε βρεί αντίθετο, να θές να με κρεμάσεις ανάποδα.
Δεν με νοιάζει. Αν ανήκεις σε αυτούς που κράζω, σε έχω χεσμένο, τόσο απλά.
Εν τέλει αν δεν γουστάρεις, ούστ απο 'δω.

Υπάρχουν και τέτοιοι

Από το Blogger.